SatWijchen Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Hallo ik heb sinds 2 maanden een season interface van "ome willem" in de kast liggen nou staat mijn pc een meter of 15 van mijn humax nou wil ik een kabel onder de vloer door leggen en daarna de stekkers aan de kabel solderen. vraag1:Is dit mogelijk? vraag2:kun je gewoon een 9polige stekker gebruiken een "vrouwtje" voor in de pc en een "mannetje" voor in de interface? vraag3:Is daar een soort schema voor voor welk draadje aan welk pinnetje gesoldeerd moet worden. Ik hoop dat ik dat ding nou een keer kan gebruiken want anders ligt ie ook alleen maar in de kast weg te rotten.<p>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 15 meter is wel heel erg lang ik denk dat je daar problemen mee krijgt <p>en wat de stekkers betreft aan pc zijde heb ik een stekker en op mijn kaart(ook van willem) zit de kabel rechtstreeks op gesoldeert<p>en wat de pen bezetting betreft dat staat op het A4tje wat bij de season print zat
SatWijchen Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Geplaatst: 31 januari 2002 Wat is de max. lengte volgens jouw zonder dat ik problemen krijg? En een a4`tje zat er bij mij niet bij alleen de interface. Zou wel vervelend zijn als het niet zou werken. Maar alvast bedankt voor je reactie.<p>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Dr. Humax Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Jim, mijn kabel is +/- 10 meter en geen problemen met de Seasons Interface.
Aanbevolen berichten