Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kep afgelopen zondag een MasterA 4 gekocht om mijn eigen funkaart te programeren (had ik vantevoren al maar een vriend van me programeerde die voor me) maar omdat elke dag weer een code verandert wou ik het zelf doen.

Ik heb een interstar 8005ci een irdeto ding een funcard en een masterA 4. het coderen van die kaart gaat wel, maar ik weet niet welke bestanden ik moet hebben om turksat te kunnen decoderen. weet iemand hier iets meer van dan mij???

en dan nog een vraag, die vriend van me kom met de mastera 4 zonder pc programeren en ik ozu ook graag willen weten hoe ik dat moet doen.

ik heb op google gezocht, kep op duwgati gekeken bij maar ik heb nog nix gevonden dus dit is mijn laatste hoop

EDIT:

i forgot, het programmeren van die kaart zelf gaat wel goed want ik heb Premiere op Astra wel kunnen kijken dus daar ligt het niet aan maar de kanalen op Turksat zijn belangrijker voor mij

Geplaatst:

Hoi Mtem1985,

Allereerst welkom op het board met je eerste bericht.

Als het programmeren van je kaartje goed gaat dan is dat dus klaar, hier hoef je geen uitleg meer over te hebben. Lijkt me inderdaad ook niet het meest ingewikkelde gedeelte, er is bij Duwgati genoeg over te vinden.

Blijven over de files die je op je kaartje moet zetten. Hier zal je helaas zelf naar op zoek moeten. Ze worden hier niet verstrekt, en zelfs sterker, het vragen naar files is niet toegestaan hier. lees deze er maar eens op na.

Zo ingewikkeld is het verder ook niet. Kijk eens welke codering de door jou gewenste kanalen gebruiken, en ga dan eens in de fora lezen waar deze coderingen behandeld worden.

Je komt er dan zo achter of het mogelijk is deze kanalen open te zetten, en vaak ook wel hoe.

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.