Ga naar inhoud

Wit Glaasje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand al ervaring met een wit glasje in plaats van de standaard blauwe op de dreambox, ik wil namelijk weten of het de € 10 waard is om een andere aan te schaffen.

Geplaatst:

Ik heb er zelf ook een nieuw glaasje op gezet. Dat is zo'n tweekleurig glaasje met een helemaal doorzichtig display gedeelte en dat is een hele verbetering, maar die kosten geen 10 euro hoor.

Groetuh,

Tox

Geplaatst:

wit glaasje is een stuk beter. Vreemd trouwens; box die ik in januari kocht had wel een doorzichtig glaasje, en die wat ik nu in april heb gekocht heeft een blauw glaasje... Blauw glaasje is zeker slechter!

Geplaatst:

Die eerste box van je had geen wit glaasje maar een 100% helder glaasje net als die van mij. Daar is nu een ander glaasje voor verkrijgbaar in antreciet grijs met een 100% doorzichtig display gedeelte.

Dat is dus niet hetzelfde glaasje als op de boxen in de eerste leveringen.

Tox.

Geplaatst:

Dit is het mailtje wat ik ontving van dream-multimedia duitsland :

"I can send you the kit for replacing if have the possibility of doing it yourself but only in the middle of mai for amber leds are sold out.-you could have a white glass right now if you want to-no problem to change it-cost is 9,56€ only glass,with leds 14,56€"

Dus ik neem aan dat die €9.56 iclusief verzendkosten is dus dan klopt de prijs toch aardig

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen