Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Hoi, <p>Mijn complimenten aan iedereen. Die kunnen loggen en keys naar voren kunnen toveren voor hen die het niet kunnen. Ik zelf heb van elke site gebruik gemaakt. En faq's gelezen maar ik zelf kan er niet uit komen. En zou het zo graag willen leren. Kan iemand mij advies geven.. Iemand die het zelfde appratuur gebruikt net als ik zelf. Denk ik dat hij mij in ieder geval kan helpen om een start te krijgen. Ik heb een ip3000-viacces syteem(ontvanger) Ook heb ik een season2 waar je dus een kaart in kunt steken...en één die als een emulator kan gebruikt worden.Ook heb ik ooit Walbanger gedownload. Nu een keer een goed begin maken.Irdeto, Seca,Viacces kunnen loggen om de nwe key's binnen te halen. P.s ik heb geen pua of mk ik heb altijd gebruik gemaakt van goldkaarts en deze elke keer op nieuw met gevonden key's of nwe files geschreven.<p>Ook heb ik nog een ander vraag?<p>Als je geen pua en mk heb kun je dan geen keys meer krijgen.(loggen) Je antwoord hier is welkom. Zo dat ieder die net als ik met het zelfde zit. Hier van wel iets kunnen opsteken en het dan niet nog een keer ergens vandaan getoverd hoeft te worden. Ook mag je mij dit e-mailen. Alvast voor hen die mij willen helpen Hartelijke dank,<p>[ 12-02-2002: Bericht gewijzigd door: madarbaks ]<p>[ 12-02-2002: Bericht gewijzigd door: madarbaks ]</p>
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 @madarbaks<p>je hebt het niet beter kunnen verwoorden, Ik stond net op het punt om een seasons2 te kopen (waren uitverkocht,komen volgende week binnen)<p>MAAAAR, ik denk, na jouw verhaal gelezen te hebben, dat ik toch maar even wacht.<p>suc6
Aanbevolen berichten