arnoldl Geplaatst: 17 april 2003 Geplaatst: 17 april 2003 dan zullen jullie het wel heel erg eng vinden dat ik de db gebruik voor mijn zakelijke backup's . dagelijks autom. s'nachts backup over ftp en naar tweede hd . de files op mijn db zijn nog nooit beschadigd oid . en de kans dat en beide hd's in de server crashen en dan ook net die backup fout gaat. grtx , arnold
mietde Geplaatst: 17 april 2003 Geplaatst: 17 april 2003 Nope, erg vind ik het zekers niet. En als 2e of 3e backup vind ik het helemaal zo gek nog niet. Gaf immers zelf ook al zoiets aan. Heb helaas niet zoveel hdd's maar wat ik absoluut niet kwijt wil raken staat bij mij minstens op zowel hdd als cdr. De DB wordt dan meer iets voor de dagelijkse of eerder wekelijkse backup. Ik moet wat dat betreft nog een en ander uitpuzzelen. Citaat: aktiveer samba en je dreambox kan je een letter geven en/of benaderen door \\dreambox\c bijv. Yup maar ghost reboot naar dos en dan moeten wel de juiste nic drivers geladen worden. Heb hier overigens toch 1 maal gehad dat de schijf opnieuw geformateerd moest worden, denk wel dat het een DB newbie foutje was. Tijdens het checken toen op stoppen gedrukt en dat vond ie blijkbaar niet zo leuk. Vind trouwens dat die hele formateer optie ww beschermd zou moeten zijn. edit: heb zojuist maar weer eens via ghost 7.0 geprobeert een image weg te schrijven naar de DB maar dat gaat dus niet. [color:"red"]MAC driver does not support loopback so NTSNX driver may be necessary [/color] 8139 chippie Ben blijkbaar niet de enige die met dit probleempje zit en een echte fix is er blijkbaar niet. Wellicht maar es kijken of ik ergens de enterprise editie op kan snorren. Maar ja, zou met 7.0 toch eigenlijk ook gewoon behoren te werken. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen