NEO_X Geplaatst: 16 april 2003 Geplaatst: 16 april 2003 ik heb de allcam 2000 channel versie in me decoder gepropt welke files moet ik nu op mn funcard zetten ?? 5 in een of 6 in een het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 16 april 2003 Geplaatst: 16 april 2003 Citaat: ik heb de allcam 2000 channel versie in me decoder gepropt welke files moet ik nu op mn funcard zetten ?? 5 in een of 6 in een Welke allcam 2000 kanalen? Heb je die bij Marc Zeguers gedownload? Waarschijnlijk deze: DSX6072NL Allcam V1.0a Daar moet je de 5in1 van H*TS file voor gebruiken. Grts, euromuis
NEO_X Geplaatst: 16 april 2003 Auteur Geplaatst: 16 april 2003 kan ik dan ook de disney channels aan euromuis met die 5 in een en de premieres het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 16 april 2003 Geplaatst: 16 april 2003 Dat weet ik nie uit mijn hoofd. Volgens mij wel. Maar dat zou je dan effe moeten testen. Grts euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen