Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 Heeft iemand ervaring met Wallbangor 3.9.7.7 en WindowsXP. Ik heb alles draaiend, (ook op die compoort) behalve Wallbangor. SatKlungel.
Gast Geplaatst: 28 februari 2002 Geplaatst: 28 februari 2002 Ik heb geen w xp, maar wel problemen gehad om wallbanger te laten werken. Ik heb de wb.ini file uit de windows directory ge deleted en daarna werkte het wel. Goede tip ?
Gast Geplaatst: 28 februari 2002 Geplaatst: 28 februari 2002 @SATKlungel Geen problemen hierzo met Windows XP Pro en Wallbanger, ik draai zelfs al met v3.9.7.8! Geen speciale instellingen nodig, ook geen emulatie of zo. Dit te info!
Gast Geplaatst: 1 maart 2002 Geplaatst: 1 maart 2002 Heb de ini-file verwijderd, maar zonder succes. Het ligt dus blijkbaar ook niet aan WindowsXP. Dan houd ik alleen het nieuwe moederbord over. Zou de processor-snelheid (AMD 1800+ 512 DDR geheugen) het probleem zijn? Het gekke is dat ik andere programma's die ook op die compoort staan wel werken. Wordt nog even zoeken. Bedankt voor de reacties! SatKlungel.
Aanbevolen berichten