Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik ben van plan ook de logging perikelen te gaan ontdekken. Ik ben in het bezit van o.a humax, Jupiter II en extensionboard (zelfde kastje als mastercrd). Kan iemand mij vertellen hoe ik het e.e.a. moet aanpakken en of het wel mogelijk is met dit apparaat. Welke soft moet ik gaan gebruiken enz. als ik nu het board aansluit gebeurt er helemaal niets. Ik gebruik de boris filez. Ik heb op dit board nog gezocht maar niets gevonden.

B.v.d.

Satanixx

Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby.

2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071

Geplaatst:

Kijk een bij Duwgati onder loggen!

Om te loggen maak je gebruik van een logger welke in de CI geschoven moet worden om zodoende een kaart te simuleren. deze kaart is middels een kabel met je computer aangesloten. D.m.v. een log- of emulatieprogramma kun je nu o.a. bekijken wat de communicatie is tussen je deco en de kaart.

het gaat dus niet met de spullen welke je inmiddels in je bezit hebt. Nogmaals, steek je locht eens op bij Duwgatie

suc6

Geplaatst:

Op het extension board zit echter we een RS232 aansluiting voor naar de seriele poort van je pc.

Verder zit er een venster in waarin tekst kan komen te staan. Ik heb dit een half jaar geleden wel eens aan de gang gehad (het venster), ik weet echter niet meer hoe. Volgens onderstaande tekst van het Duwgatti board moet het wel kunnen

Op de connector naast de processor kunnen externe apparaten worden aangesloten zoals een logger of een PC

Weet iemand een oplosssing

Missschien Duwgatti

B.v.d

Satanixx

Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby.

2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.