Ga naar inhoud


Samsung reageert niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik na het patchen van de sammy 9500 via met versie 118 doet hij niets meer?

Na het starten krijg je een scherm waarbij je de taal kunt kiezen en dat is het dan,al op alle knoppen gedrukt maar hij reageert nergens op

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit in m'n geheugen te graven, omdat ik het ook ooit verleden jaar gehad heb. Het is niet ernstigs, maar wat was het nu, zet er eens een goede settingslijst in ?....

Link naar reactie
Delen op andere sites

kies gewoon voor engels op ok drukken..vervolgens install scherm...pincode 0000...automatisch zenders zoeken..astra 12.515...ok en je hebt je eerste zenders weer op de samsung staan..nu kun je met de pc je oude zenderlijst(want je hebt daar natuurlijk wel een backup van gemaakt toch zeker!?!?!?) er weer in zetten en draaien maar

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VL29 dat is nu juist het probleem,als je in de menu die staat op engels je drukt ok dan verspingt de menu naar blad 2 van de talen druk dan op ok en hij verspingt terug op engels maar verder gebeurt er niets.

nieuwe settings in lezen gaat ook niet nooit verbinding met de ontvanger toch niet de eerste 50 keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...