Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi experts,

ik lig nu al een tijdje, tot groot spijt van de madam hier, de stukken uit het plavond te loggen, maar zonder resultaat.

Kan iemandt voor eens en voor altijd een duidelijk antwoord geven op de volgende vragen : Is het mogelijk om degelijk te kunnen loggen, met de combinatie => Humax irci5400 + Aston ci 1.03 + seasons 1 + Wallbanger v3.9.8.2. <= ????.

Ik moet weer erbij vertellen dat het me reeds een paar maal gelukt is op ident 00 ** en dat ik nu reeds dagen met verscheidene ppua's en mk08's op ident 00** aan 't testen ben zonder resultaat.

Heb wel communicatie, maar steeds het duimpje omlaag en 90 1D.

En dan nog een vraagje, => Waarom is het niet mogelijk om seca te loggen in de embedded kaartlezer van de gepatchte Humax, en is dit niet te verwezenlijken door de patch te aan te passen?

En dan als laatste, als jullie echt denken dat het door een verkeerde ppua en mk08 zou komen, is er dan geen goede ziel die me een werkend setje zou willen mailen zodat ik dat dan eens kan proberen,ik stuur gelijk het detje voor **** retour en zal voor het uwe goed zorg dragen.

Hiermee hopende dat ik de boardregels niet te erg overtreed, dank ik jullie 1001 maal voor alle hulp en uitleg.

Groetjes Johnny.

<small>[ 06-04-2002, 01:11: Bericht gewijzigd door: steven94 ]</small>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

Is het niet zo dat de Aston 1.03 veel problemen heeft met auto-update, lijkt mij dat het loggen dan ook zeer moeizaam gaat.

JD

Geplaatst:

@ JohnnyBee

je hebt een PM van mij

Loggen met een 1.03 in het algemeen en op een humax in t bijzonder blijkt zeer moeizaam

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Gewoon een 1.05 kopen. Gaat perfect!

Had hier ook eerst een 1.03, maar euh nada noppe niks te loggen/updaten.

B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

johnnybee,

denk je nu echt dat wij hier een vrijschakel bord zijn , dan heb je het goed mis

dit vraag je toch niet , ik citeer "En dan als laatste, als jullie echt denken dat het door een verkeerde ppua en mk08 zou komen, is er dan geen goede ziel die me een werkend setje zou willen mailen zodat ik dat dan eens kan proberen,ik stuur gelijk het detje voor **** retour en zal voor het uwe goed zorg dragen."

zou je eerst beter de regels van het bord lezen voor dat je dit vraagt.

daarom word bij deze dit onderwerp afgesloten

groeten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.