Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi experts,

ik lig nu al een tijdje de stukken uit het plavond te loggen, maar zonder resultaat....enz.

Dit was de posting die ik eerder gelaatst had maar die door de moderator hier werd gestopt vanwege te sterk overtredende boardregels.

Door de persoonlijke mail die ik gekregen heb van een goede ziel, weet ik nu 100% zeker dat het niet aan mijn setjes ligt, maar aan de combinatie van de hardware (Humax/Aston) en/of de software die de Humax gebruikt.

Het is spijtig dat mijn posting direct in een verkeerd keelgat schiet van bepaalde personen en dat ik dit board als een vrijschakel board zo aanschouwen, maar ik kan jullie rustig vertellen dat ik het stadium vrijschakelen reeds lange tijd gepasseerd ben en deze posting enkel geplaatst heb om weer iets te kunnen bijleren.

Keys om vrij te schakelen, vindt iedereen overal op het www, daar hoef je hier niet te zijn.

Leren loggen is weer iets anders, en daar heb je in eerste instantie een werkend setje nodig.

Bij deze mijn verontschuldigingen en hopelijk mag ik verder rekenen op jullie hulp en kennis.

Groetjes Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

@JohnnyBee

Ik ben eerdere postings een beetje kwijt, maar kan je zeker aanraden om de site van Duwgati eens te lezen, daar een goede uitleg over het loggen en zeer interante files om je verder te helpen!

Suc6!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.