Gast Geplaatst: 16 april 2002 Geplaatst: 16 april 2002 Hallo beste forum leden, Als beginnend hobbyist heb ik een vraag en hoop dat één van jullie mij daar een antwoord op wil en kan geven. Ik wil namelijk beginnen met het loggen van key's en heb daarover al veel gelezen op de site van Duwgati. Deze site is trouwens zeer leerzaam voor de beginner, evenals de forums van deze site. Nu heb ik bij Duwgati gelezen dat voor het loggen een Season Interface nodig is. Nu bestaan er van deze Interface twee typen. De Season I en II. Kan iemand mij het verschil tussen beide uitleggen en mij eventueel adviseren welke ik het beste kan aanschaffen en gebruiken. Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 16 april 2002 Geplaatst: 16 april 2002 ok season 2 heeft ter opzichte van de season 1 een voordeel nl dat is dat de season2 een cardslot erop heeft.. daarmee kun je dus letterlijk tussen de card (-) cam in gaan zitten en meekijken.. de season 1 heeft dit niet en deze kan je dus enkel gebruiken om te emuleren (nadoen van de kaart).. ik zelf zou dan zeggen neem een season2 dan ben je meteen voorzien van 1 de mogelijkheid om te emuleren 2 de mogelijkheid om te loggen(traffic debuggen) ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden. groeten!
Aanbevolen berichten