Gast Geplaatst: 20 april 2002 Geplaatst: 20 april 2002 Ik krijg bij Wallbanger (Seca mode) geen overzicht van welke provider en huidige key in gebruik is. Heef iemand enig idee wat ik fout doe?
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 je krijgt wel een reset en een ATR toegezonden waarna de communicatie geïnitieerd wordt?? of gebeurt er helemaal niets...?? groeten!
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Vandaag de boel min of meer aan de praat gekregen... Krijg echter enkele foutmeldingen die resulteren in zwart beeld... Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Bundle/Bitmap : 00 00 00 00 00 00 00 04 Signature OK!! Request Decrypted CW Reply Decrypted CW 21-4-02 Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! Incoming ECM Instruction Received Encrypted CW Signature Wrong!! En zo gaat dat nog een tijdje door... Wat doe ik fout??? PS) gaat over 'kabelloggen' op ID 0014 / Seca
Gast Geplaatst: 29 april 2002 Geplaatst: 29 april 2002 duurde ff maar ik wou toch nog even er wat over zeggen... het lijkt wel of je operational keys niet goed zijn want het controlword is dus niet goed.. probeer eens een andere en kijk ook of ze op de goede plek staan (0c/0d/0e) moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met 0014 aangezien wij hier alleen 0019 krijgen! groeten!
Aanbevolen berichten