Gast Geplaatst: 25 april 2002 Geplaatst: 25 april 2002 Ik heb me net een season2 gekocht toen ik hoorde van een blocker. Kan dit apparaat het zelvde dan de seasons2 interface. wie kan me zeggen wat je hiermee kan en waar deze apparatuur voor bedoeld is. vr groet Patvert
Gast Geplaatst: 25 april 2002 Geplaatst: 25 april 2002 er zijn wel wezenlijke verschillen tussen een blocker en een season2 interface ookal zien ze er van buiten hetzelfde uit... season2 is een pcb met daarop kaartsporen, een kaartslot en een max232(of iets dergelijks om de communicatie naar de pc te verzorgen) blocker is een pcb met daarop kaartsporen, een kaartslot en een Pic erop... en daar zit het verschil in, op de blocker zit dus een pic deze laat selectief commando's wel en niet door.. kijk als er bv een de-activatie signaal wordt verstuurd omdat bv het serial niet inorde is... het commando gaat via de cam naar de kaart ...maarr... via de pic en deze 'blockt' dan dat commando en laat het dus niet door... met andere woorden deze lijkt voor de kaart niet verstuurd en alles gaat vrolijk verder.. ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden greedingz
Gast Geplaatst: 26 april 2002 Geplaatst: 26 april 2002 ja nu snap ik het, goede uitleg hartelijk bedankt
Aanbevolen berichten