Ga naar inhoud


@sat9500 plus of Xtreme met hd??????


Steffan

Aanbevolen berichten

betreft voedings problemen er zijn zoveel ontvangers die dat hebben o.a humax 5400,dreambox als je in een aston ontvanger een mm plaats is meestal de voeding ook te klein.(dit zelf ondervonden met de xena 2000).

Betreft de ontvangers waar het hier om gaat,volgens mij is de arnion de enigste die seca comp.is en een licentie heeft van canal plus.

Verder weet ik dat de beeldkwaliteit van de laastgenoemde ongekend is ,zeker als je hem naast een extreme zet.

Als op de doos staat dat de reciever seca comp.is en 2 jaar garantie heeft,dan moet het product toch goed zijn of zit ik ernaast?.

De nederlandse grossier van deze ontvanger is volgens mij ook geen verkeerde.

Hoe kan deze ontvanger nou half illegaal zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De arnion(en de @sat) is seca compatibel zolang de UCAS niet omgeprogrameerd wordt naar Dreemload/Penta-Tetra crypt. De Seca compatibiliteit is hier softwarematig ingebakken. Zodra die UCAS software vervangen is door Dreemboot is er niks meer over van de (UCAS) Seca software.

 

Het is niet echt illegaal te noemen. Echter de eenvoudig programmeerbare UCAS verlijdt haast wel tot het omprogrammeren naar Dreemboot en gebruik van funkaarten met 6in1. Er zijn maar weinig mensen die de UCAS boxen origineel UCAS Seca laten. Ga maar eens naar een sathandelaar, die heeft haast geen originele Arnion/@sat op voorraad. Wel UCAs receivers die al omgeprogrammeerd zijn.

 

Dat eenvoudig omprogrameren was ook de reden dat de HUMAX5400(z)(irdetto) niet meer geproduceerd wordt. Anders zou Humax de licenties voor de andere coderingen ook kwijt raken. De UCAS is zelfs nog eenvoudiger dan de Humax om te proggen.

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...