Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is al weer een nieuw CI van Aston op de markt. Versie 1.05 is de nieuwe. Vandaag de eertsen gezien. Ondersteunen minimaal 8 provider. Meer nog niet getest

Geplaatst:

Hallo,<P>Heb inderdaad vandaag ook een versie 1.05 binnengekregen.<BR>Had echter een 1.04 besteld maar hij werkt zowieso op de pioneerfile.<BR>Ik heb nog geen file met meerdere providers en heb weinig tijd om die aan te maken.<BR>Maar test het wel.Loopt inderdaad wel lekker met schakelen e.d<P>Groeten Toon

Geplaatst:

Hoi<BR>Morgen kan ik ook de aston ci 1.05 gaan<BR>afhalen en ben benieuwd of hij in mijn<BR>nieuwe Humax werkt<BR>Ik weet nog niet wat ik ervoor moet betalen.<BR>weet iemand een prijs ?<BR>Groetjes Harrie

Geplaatst:

Hoewel ik de Aston 1.04 besteld had, zit er in mijn Humax nu ook de 1.05. Ik heb er ƒ359,- voor betaald. Nu hoop ik maar dat ie net zo goed samenwerkt met de Humax als de 1.04.<BR>Het overschakelen van de ene taal naar de andere gaat nu trouwens binnen een seconde (met HIC10106), da's het eerste pluspunt.

Geplaatst:

Hallo seca kijkers! zou iemand mij het adres willen e-mailen waar en bij welke firma je deze seca 1.04 1.05 1.06 tegen een redelijke prijs kan kopen heb nu een 1.03 maar die moet verhuizen naar een andere doos.<BR>al vast bedankt vor je e-mail Pecari

Geplaatst:

Even over de aston 1.04 deze wordt nog niet herkend door de comwell receiver daar wordt inmiddels aan gewerkt...<P>Ad

Geplaatst:

Werk hier nu 3 dagen met de humax en een aston 1.05 en heb nog geen problemen gehad.<BR>Alle providers werken perfect.<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Hoi ik heb hem vandaag gehaald.<BR>en moet zeggen het werkt prima.<BR>Het zappen gaat snel genoeg,<BR>en geen problemen met omshakelen van seco<BR>naar irdeto of andersom.<BR>Ik heb er FL350.- voor betaald<BR>Moet er wel bij zeggen dat ik in die zaak al <BR>5 ontvangers heb gekocht op 3 weken tijd.<BR>Maar ik ben tevreden<P>Groetjes Harrie :-)<BR>

Geplaatst:

Heb het gevoel dat deze versie beter werkt dan de 04 of 03.<BR>tot nu toe werkt alles perfect op humax en strong 4375. Nog geen enkele vastloper gehad.<BR>Lijkt ook sneller, maar mischien is dit ook wel verbeelding.<BR>Zo langzamerhand worden ze een beetje beter verkrijgbaar . Prijs schommelt tussen 350 en 450.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.