Gast Geplaatst: 21 april 2003 Geplaatst: 21 april 2003 Zijn er geen lijsten van kanalen die uitzenden in dolby digital ? prem dir weet ik en sommige prem maar buiten die om dan ?
Gast Geplaatst: 21 april 2003 Geplaatst: 21 april 2003 voor zover ik weet zijn dat wel zo ongeveer DE zender's verder zenden sommige zenders af en toe uit via dolby geloof ik zou het ook niet in de hoppe* gui*e staan ik zal eens kijken?
Gast Geplaatst: 21 april 2003 Geplaatst: 21 april 2003 Ik dacht... maar pin me er niet aan vast Prosieben.
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2003 Geplaatst: 21 april 2003 Ik heb premiere 1/2/3 soms 7 bij bepaalde films dan nog alle premiere direkt zenders (die overigens nu wisselend belegd worden of sport of PPV) Ik heb ook de pro sieben deutschland. maar ik heb ook al eens de canal+ vert en canal+ 16/9 op DD gehad alhoewel daar in plaats van language optie fra / eng / ??? en niet altijd duidelijk fra DD staat.... verder is er een radio zender op sirius die als test DTS muziek uitzend. voor zover was het dat al helaas... dolby surround zit wel in bijna elk stereo kanaal.. cheers Orlando in Love Japanese Breackfast
adam76 Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 welke zender is dat dan op de sirius die dts uitzend ??? Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen