Gast Geplaatst: 20 mei 2000 Geplaatst: 20 mei 2000 Kan iemand mij een bin en crd file opsturen voor canal+ ned enz... Ik heb een nokia 9600 met een irdeto. Ik gebruik een phoenix programmer een het is voor een <BR>Multichoice kaart.<BR>Hartelijk dank.<P>koch.faber@freeler.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 Zeker na één posting!!!!?<BR>Ik denk als je een beetje rond kijkt je de crd sneller hebt dan dat die via de meil binnekomt<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net
Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 <BR>Wel Richard, ik ben hier aan het zoeken sinds mei 2000 en ondertussen mag ik zeggen dat ik heel wat interessante zaken heb gevonden. Dus van mei 2000 tot op heden is niet lang.....<BR>T'is in feite belangrijk dat je ook eerst wat voorafgaande berichten leest!<P>Je zal zien, dat je gauw dat vind wat je zoekt. Lukt het echter niet...geen erg, men zal je wel helpen.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 We willen zeker helpen als je er echt niet uitkomt.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds
Aanbevolen berichten