Ga naar inhoud


echostar 3000 ip


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb momenteel het volgende probleem.

als ik hem opzet zonder ci, en naar bvn kijk werkt hij normaal,als ik er een ci insteek,maakt niet uit welke, aston , mm , of irdeto, begint hij initialising ci, en begint hij te klikken.

opengemaakt, en dat blijken de 2 relais te zijn op de voeding.

(het scherm flitst dan even groen en begint opnieuw)

weet hier iemand raad??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt erop dat of je voeding, of je ci defect is. probeer eens een andere ci. als deze ook niet werkt zal de voeding wel defect zijn.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een hele goede Satwolf, hier had ik niet aan gedacht !

Het kan natuurlijk heel goed zijn dat als je de module erin drukt dat je een pennetje waar spanning opstaat naar massa legt als die per ongeluk krom is.

 

Groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de vraag,hij doet het in geen van de 2 sloten, maar in slot 2 (onder) heeft hij nooit gewerkt, wat ik niet erg vond,fout dus, maar in slot 2 kan ik nu nog wel een mm proggen.

ik kan er ook zien welke versie ik er in zet, en terug in dreamload zetten.

alleen wil hij dus ook niet werken in dat slot.

maar daar begint hij dan ook niet elke keer weer opnieuw en flikkert het scherm ook niet.

de goeie tip van in het slot te kijken ga ik zeker ook doen, maar dat zal voor maandag zijn, als ik niet te veel hoofdpijn heb tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...