Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,<P>Iemand enig idee welke pk er voor BBC Prime gebruikt word in het PW pakket ?<BR>Meeste kanalen uit dit pakket zoals season heimat en de cinedoms werken maar geen BBC Prime een van de weinige kanalen die volgens mij nergens anders in een Irdeto of Seca pakket zit.<BR>Iemand enig idee ?<P>Groetjes ,<BR>Menno<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

BBC-Prime komt binnen met de rest van de Premiere World pakket op Astra 1. Dus de PW plainkey (provider 10, key11=4c ac 0d 7f 74 59 49 25) moet genoeg zijn (zit onder betacrypt dus je moet wel een AllCAM of een Duitse kaart/doos hebben).<BR>Trouwens BBC-Prime was een hele tijd ongedodeed op Intel707 (1w) maar helaas sinds kort weer gedodeerd. <BR>2old<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Alle andere kanalen op key11 prov10 zijn ook geen probleem.<BR>de cinedoms en wat andere kanalen uit het PW pakket doen het prima met een allcam 4.6se.<BR>Maar er ontbreken er ook een paar inclusief BBC Prime. frown.gif<BR>Ik dacht dus dat BBC Prime een andere key dan de gangbare 6 of 11 gebruikt.<BR>Kan iemand met BBC Prime me misschien vertellen welke keys er op zijn kaart staan voor PW en eventueel de huidige date ?<P>Groetjes,<BR>Menno<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Menno<P>bij mij komt ie wel binnen<P>heb ook trouwens tot kort geleden 46se AllCAM gehad - nu IrdetoFree CAM.<P>Als je nog met een kaart werkt, zorg dat je de juist channel-id hebt. Gebruik bij PW de handelaars id "7530" dan moet ie wel lukken.<BR>Laad anders die IrdetoFree firmware in je CI CAM want die heeft geen chids nodig.<P>Wat je ook evt. kunt proberen is opnieuw de zender in te lezen (autoscan) - voor het geval dat je het met de verkeerde PIDs heb staan.<P>Als laatste gok - probeer's die PK van ATV (Austria TV). Die zender zit namelijk op dezelfde transponder als BBC-Prime samen met een aantal anderen uit de PW pakket. Ik heb zoewel ATV als PW plainkeys geladen dus weet niet meer zeker onder welke BBC-Prime nu valt...<BR>ATV pk:<BR> provider10<BR> key06= b1 70 a2 cb 7f 1b 08 4f<P>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Probleem opgelost.<BR>Was toch een key probleem.<P>Bedankt,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.