Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de key-updater precies doet en hoe de dreambox hier mee omgaat. Volgens keyfile updater zou het opnieuw booten van de dreambox voldoende moeten zijn om de nieuwe keys te activeren. Bij mij moet ik echter altijd hierna een update keys op de dreambox uitvoeren om de keys actief te laten worden. Ik dacht dat met update keys de dreambox verbinding maakte met internet om nieuwe keys van internet af te halen. Wat ik ook niiet helemaal begrijp is waarom ik als ik naar de key-editor in de db ga ik welke files ik ook gebruik altijd het zelfde aantal keys hier blijf zien, wat er veel minder zijn als in bijvoorbeeld Picbinedit. Toch werkt het allemaal bij mij en krijg ik hetzelfde open als in m'n Topfield met dezelfde files. Wie kan mij hier iets meer over vertellen ? Bedankt Arinka
tCC Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 de keyfile updater update alleen de bestaande keyfiles, maar moet ook eigenlijk de files in de /tmp directory updaten, zodat je niet meer hoeft te booten en de keys gelijk actief zijn. alleen heb ik al een tijdje geen dreambox meer, dus op het moment doe ik er ook niks aan.. maar probeer dit eens: de keyfiles updaten met de keyfiles updater reboot dmv de 3 voorste knoppen in de houden. zijn ze zo wel geupdate ? domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen