Gast Geplaatst: 20 juni 2000 Geplaatst: 20 juni 2000 Ik heb wel deze op dit moment werkende Mk voor je.<BR>Ik hoop dat je er wat aan hebt.<P>Grt. Kees.<P><BR>[TELEPIU (D+)]<BR>provider=00066f66<BR>masterkey=a0 4e d3 1a e4 df 72 71<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juni 2000 Geplaatst: 20 juni 2000 mijn d+ pakket ligt plat,weet iemand <BR>toevallig waar ik een nieuwe update kan <BR>bemachtigen.<BR>ik heb overal gekeken.<BR>remco<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 juni 2000 Geplaatst: 22 juni 2000 volgens mij werkt die niet meer.d+/telepiu heeft een paar MK gewijzigd.alleen deze die niet publiek zijn bliojken nog te werken.<BR>even eepromedit opgestart en niet publieke mk erin gepropt en na enkele ogenblikken had ik beeld.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat
Gast Geplaatst: 22 juni 2000 Geplaatst: 22 juni 2000 Net gelezen dat D+ en Nova beide hun date hebben veranderd naar 06 66. Dus dat betekent dat je één van beiden maar kan bekijken.<BR>Beetje flauwe truc, maar voor de goldwafers werkt het... Het schijnt dat ATV en MediaVision hetzelfde doen.<P>LDP<P>------------------<BR>
Bart Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Inderdaad gisteren D+ date 0666 gelogd, bin aangepast en weer beeld en Hellas dus weg <P>Vind het leuk om te zien dat de providers reageren. Lijkt mij dat ze zo toch 99% van de zwartkijker wafers om zeep moeten kunnen helpen <P>------------------<BR> Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Bij mij werken Telepiu en nova alletwee niet (Stream en c+nl werken wel ), ik gebruik een piccard (16f84/24lc16)in een humax irci 5400 . Ik krijg het bericht :<P>IRDETO CA STATUS 16<BR>-The card has no rights for this service.<P>Ik gebruik de nieuwste files van sathoppers.<P>Weet er iemand een oplossing voor dit probleem???<P>Groetjes,<BR>nafets<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 what's your email maybe i can help<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 heel tof die reactie van jullie.<BR>ik heb een c+ kaart mmet 4 op 1 software.<BR>hellas heeft het nooit gedaan ,maar d+ wel<BR>en die mis ik???dus ik hoop dat ik wat aan jullie advies heb.<BR>bedankt allemaal???<BR>REMCO<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 heel tof die reactie van jullie.<BR>ik heb een c+ kaart mmet 4 op 1 software.<BR>hellas heeft het nooit gedaan ,maar d+ wel<BR>en die mis ik???dus ik hoop dat ik wat aan jullie advies heb.<BR>bedankt allemaal???<BR>REMCO<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Nafets,<P>je moet je datestamp aanpassen, (zoals eerder gezegd, 0666) en het zal terug werken.<P>suc6<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 @ REPORTER:<BR>Die 4 op 1 software (4in1.crd?) heeft het tot circa februari goed gedaan. Toen D+ en Stream met een berg ECMs voorbij kwamen werkte het op een moment niet meer.<P>Misschien beter met plankeys verder gaan?<P>O ja, en die 4 op 1 software is voor C+NL, PW, D+ en Stream (dus geen Nova).<P>Groet,<BR>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Telepiu gebruikt nu 0667 en Hellas 0668 dus het moet weer werken lijkt mij.<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 Wie heeft voor mij de nieuwe telepiu key in een crd bestand. Op digital freesat is hij nog niet te vinden. Je mag ook mailen, maar liever via dit bord. (anderen kijken ook graag naar D+)<BR>Nog een prettig weekend allemaaal.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 het zou leuk zijn als je die keys in een <BR>bv zip file zou doen ,zou ik erg op prys<BR>stellen.<BR>ik kan het eenvoudig niet???<BR>als je mij kan helpen graag???????<BR>groetjes remco.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 Je kan ook gewoon een nieuw notepad text document aan maken, deze text-key`s erin zetten (copy-paste), hernoemen van txt naar crd en klaar is Kees.<P>Succes.<P>Grt. Kees.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten