Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Mijn vraag is of ik met Nero een Ps2 spel kan copieeren? Ik ben in het bezit van een originele Ps2, dus niet omgebouwd. Tevens in het bezit van een +R dvd brander. Is het mogelijk om met deze apparatuur een spel te copieeren en is het dan mogelijk om deze af te spelen op een originele Ps2. Volgens mij kan je 1 op 1 copieeren. Ook DVD-ROM. Help???
Puch Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Ik weet dat het mogelijk is om een ps2 te kopieëren, maar ik denk dat je hem eerst moet rippen naar je HDD vooraleer je hem kan branden op een dvd. Vooraleer je die spellen kan spelen op een originele ps2 moet deze wel voorzien zijn van een mochip om gekopieerde spellen te kunnen lezen. Dit is bij de ps1 trouwens ook zo. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
xfiles69 Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Een ps2 spel is te kopieeren,maar je ben er wel een omgebouwde ps2 voor nodig. Voor ps2 ben je ook een - brander nodig,pioneers en thosiba's doen het goed. Je moet met het programma Prassi primodvd een image aanmaken op je hardeschijf van het ps2 spel. Hierna kun je hem branden op een dvd. Niet 1 op 1 kopieeren of onthefly,eerst image aanmaken op een zo laag mogenlijke snelheid. Ps2 spellen hebben geen beveiliging (sommige zijn groter als 1 dvd). Kijk maar eens op: http://gamebackup.de/datenbank/index.php
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen