Johnnny1 Geplaatst: 2 juli 2000 Geplaatst: 2 juli 2000 Ik heb een raar probleem met Premiere.<P>Ik heb alles aan de gang maar krijg werkelijk geen Cinedom's aan de gang.<P>Ik weet me geen raad meer.. Ben vandaag al de hele dag aan de gang maar nada Cinedom...<P>Weet iemand de oplossing voor dit raar probleem.<P>M.v.g<P>j.konings@chello.nl<P><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 2 juli 2000 Geplaatst: 2 juli 2000 er is iets mooi's onderweg voor je ,die het probleem oplost , alles weer te zien <BR>vergeet niet in prov10 alles te wissen.<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 2 juli 2000 Auteur Geplaatst: 2 juli 2000 Mooi, die heb in nu aan de gang; Mijn dank is groot ....<P>Weet je ook de oplossing met de Waffer.<BR>Want daar krijg ik alle premiere aan de gang aleen niet de Cinedom's.... Ik heb vanalles geprobeerd. Ik weet het niet meer.<P>John.<P><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 3 juli 2000 Geplaatst: 3 juli 2000 Ik weet niet wat voor ontvanger je hebt maar probeer is een kanalen update en als je er niet uit komt dan mail je maar even dan heb ik de nieuwe frequenties wl voor je<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten