Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zou iemand voor mij een updatefile van <BR>telepiue kunnen posten.[ineen file aub]<BR>ik heb een orig ned kaart.<BR>zouden jullie mij kunnen helpen???<BR>of een locatie van een update.<BR>viking.devil@wanadoo.nl<BR>remco<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

dit is de nieuwe key <BR>D+ <BR>0C=95 A9 3D BA 48 EE 8F E2<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hee tester zou je het voor mij in een file <BR>kunnen zetten ???<BR>ik weet niet hoe dat moet,ik kan het gewoon<BR>niet.<BR>wordpad heb ik ook niet,ik zou het tof vinden.<BR>grt remco viking.devil@wanadoo.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb nu wordpad,maar ik begrijp het niet.<BR>die update heeft maar 16 cijfers en letters.<BR>ik heb in een oude key file gekeken,maar daar<BR>staan er heel wat meer.<BR>moet ik die andere allemaal wissen,of een <BR>paar vervangen??<BR>ik heb dit nooit gedaan.<BR>remco<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dit komt waarschijnlijk doordat in jouw oude file de ch id's in dezelfde regel stonden als de key.<BR>De id's staan al op je kaart alleen moet nu een nieuwe key geschreven worden en dei is nu eenmaal korter dan een regel met key en id's.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Eigenlijk off topic maar ja hier is die dan ACS1.2<BR>01 01 00 00 00 1e c3 s0 00 18 5f cc 8b 00 95 8c A9 3D 8d BA 48 8e EE 8F 5f c3 8f E2 00 s1<P>D+ crd key 0C<P>------------------<BR>Edited by Tech smile.gif<P>[This message has been edited by Tech (edited 08 July 2000).]<p>[This message has been edited by Tech (edited 08 July 2000).]

Geplaatst:

dus als ik zo.n update krijg dan schrijf ik<BR>gewoon die 8 setjes van 2 op en klaar is kees.<BR>wat jij daar opgesreven heb ,zoiets bedoelde<BR>ik, dubbel zo veel .<BR>ik weet natuurlijk niet waar ik die update neer most zetten.<BR>ik bedoel welke te vervangen?<BR>maar o.k. bedankt.<BR>remco p.s.het werkt weer??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou werkt in ieder geval,bedankt daarvoor.<BR>maar wat jij hier boven gezet heb,dat begreep<BR>ik niet.<BR>ik dacht zo,n lange rij,die update was veel<BR>minder.<BR>ik dacht ik moet zeker bepaalde setjes ver-<BR>vangen.<BR>het zal wel aan mij liggen,ik hoop dat iemand<BR>eens de tijd wil nemen om het uit te leggen.<BR>grt remco<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

hi het valt niet even uit teleggen<BR>dit kan je alleen maar begrijpen als je de faq (8.alles over plainkeys) gaat lezen en lezen en lezen. totdat het kwartje valt.<BR>en als het kwartje dan gevallen is heeft ook <BR>de crd`voor jou geen geheimen meer :-)<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Ik zou zeggen kijk op de nodige duitse en nederlandse sites naar de uitleg over het schrijven van crd's voor ACS 1.2 , 1.6 kaarten ,zoek op een mosc site naar Lexicon , daarin wordt tot in details beschreven hoe alles werkt.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Het is wat djazzie schrijft , een kwestie van lezen ,dan begrijp je dat het niets anders is dan de juiste data op het juiste adres te schrijven , crd naar de kart toe ,en klaar is Klara...... smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Hee Tech,<P>Heb je ook zo,n key voor een kaart met<BR>acs 1.6 ???<BR>in crd file formaat..<P>Laat me het effe weten..<BR>of mail naar postbus@ravencroft.demon.nl<P>TNX !<P><P>------------------<BR>r@vencroft

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.