Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>sinds ********** ermee gestopt is vindt ik nergens nog een pmk voor sct.is er iemand die mij een site wil mailen waar ik pmk's en pk's kan vinden van irdeto zenders? alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

wie zoekt zal echt vinden <BR>hij is er echt wel <P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk <BR>SCT <BR>providerid 00 01 67 20 <BR>masterkey 79 62 6E 7E B2 D7 3C 5E <P>------------------<BR>

Geplaatst:

hee tester waar haal jij die keys en zo<BR>vandaan??<BR>ik loop me continu rot te zoeken.<BR>remco viking.devil@wanadoo.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hey captain lekkere site zeg,hartelijk<BR>dank.<BR>nog 1 vraagje,hoe krijg ik die d+ en hellas<BR>in zo,n load file.<BR>ik heb geen wordpad of zo ,ik heb werkelijk<BR>geen idee.<BR>of iemand bij mij in de buurt[den haag]moet<BR>het me laten zien.[gaarne]<BR>bij voorbaat dank REMCO viking.devil@wanadoo.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

je kan ook op zoek gaan naar een hex adress <BR>dan heb je niet zo veel problemen <BR>om de masterkey te zoeken op het net <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.