Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Ik heb onlangs een Technosat 6000+ en kan zowel astra als hotbird ontvangen. Nu wil ik ook naar screambled zenders kijken dus ik heb een Universal ISO 7816 smartcard reader/writer en een funkaart gekocht. Ik heb programma cardpro gedownload en geinstalleerd, alles werkt naar behorend. Ik weet nu alleen niet waar ik de files kan downloaden zodat ik de funkaart kan beschrijven om de gescreambled zenders te kunnen kijken. Graag HELP. Technosat
prutsie Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Technosat lees alstublieft de boardregels nog eens na. Hieruit zal blijken dat het vragen om files hier niet op prijs wordt gesteld. Deze regels zijn er niet om te pesten of het mensen moeilijk te maken, maar om de continuiteit van het board te garanderen. Met een beetje zoekwerk zijn de juiste bestandjes ook zo gevonden. de zoekmachine www.google.nl bied vaak uitkomst. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten