wermar Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 hallo, telkens na het opstarten, ik de startknop van de monitor indruk komt die weer in slaapstand. ook het toetsenbord start niet. het is een nieuwe PC met vga in de moederbord. dus geen aparte cdrom voor vga. heb de moederbord cdrom laten afspelen,maar het euvel blijft. enkel na een keer of 3 de pc te heropstarten komt het beeldscherm en toetenbord ook aan. het is een k7som+ moederbord en xp2200+ cpu. kan iemand me hiermee helpen? thanks en groetjes.
Pino Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Citaat: hallo, telkens na het opstarten, ik de startknop van de monitor indruk komt die weer in slaapstand. ook het toetsenbord start niet. het is een nieuwe PC met vga in de moederbord. dus geen aparte cdrom voor vga. heb de moederbord cdrom laten afspelen,maar het euvel blijft. enkel na een keer of 3 de pc te heropstarten komt het beeldscherm en toetenbord ook aan. het is een k7som+ moederbord en xp2200+ cpu. kan iemand me hiermee helpen? thanks en groetjes. Effe duidelijk je start op je kan wel in je BIOS komen? maar als je de aan en uit knop van je monitor uitzet dan gaat de PC uit.?? Triax 78 Multiblock
wermar Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 Ja, ik kan na het opstarten in bios geraken. en nee als ik de monitor sluit blijft de pc aan. eens de pc aan,kan ik de monitor aan uit, geen probleem,eens alles uit geweest,gaat de monitor niet meer aan,na beide knoppen ingedrukt te hebben. weet je raad pino?
Pino Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Citaat: Ja, ik kan na het opstarten in bios geraken. en nee als ik de monitor sluit blijft de pc aan. Wat is dan precies je probleem? En wanneer krijg je dat probleem. Triax 78 Multiblock
wermar Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 enkel na een tijdje uit tezijn geweest. gaat de monitor niet meer aan,ook het toetsenbord niet. moet telkens geforseerd uit aan,dan na 3keer gaat hij wel aan. (ps.en dan gaat het goed en kan ik ook in bios geraken.)
Ome Merde Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 ik zou eens een bios update uitvoeren voor jouw machine, misschien dat daarmee je probleem verholpen is. groet, merDe deze ruimte is te huur
wermar Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 hallo Ome merde, het is een nieuw pc en daarom dacht ik dat bios update niet nodig was, maar toch maar kijken bedankt.
Pino Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Ik denk dat het aan het geheugen ligt! Heb zo'n probleem gehad bleek het geheuegen te zijn. Triax 78 Multiblock
Pionewbie Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Het blijkt dat er een aantal driver CD's zijn die niet alles installeren. Oa AGP en video drivers. Kijk even hier: http://www.ltcom.com/page/FAQ/ECS%20K7SOM%20Driver%20AutoSetup%20Problem.htm
wermar Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 Hallo,Pionewbie, weet je waar ik die driver kan vinden. op die blz geraak ik niet verder. greetz
Pionewbie Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Die drivers staan dus als het goed is op de CD die je al hebt gebruikt. (moederbord cdrom) Maar je kunt ook naar de site van de fabrikant gaan van je moederbord. Daar vindt je de drivers en de nieuwste bios. Fabrikant: http://www.ecs.com.tw/ Succes
wermar Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 het is gelukt, bedankt allemaal. met de uitleg van Pionewbie, nogmaals de M.B.cdrom de vga setup en video setup geinstalleerd en nu start die direct op. groetjes wermar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen