Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Is er nog iemand met een werkende hex en bin file voor pw/cinedome/telepiu/nova/stream ?<BR>Ik had wel het een en ander gevonden maar niks werkte.<BR>Alvast bedankt!!!.<BR><p>[This message has been edited by pw (edited 11 July 2000).]
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Neem hier maar een kijkje, de meeste moet je wel even laten auto updaten<BR>telepiu/nova, hiervoor zijn er voor op je kaartje nog niet zo veel (beide zijn aan het spelen met de zelfde date stamp) een die wel goed werkt is 8provseq (nieuwe Mk & ProviderID voor Nova moet je er zelf nog even in zetten)<BR>Bij die kan je de provider kiezen met het resetten van je cam (of je kaart er in/uit halen), heb er zelf 5 op staan en gaat prima.<BR> <A HREF="http://www.geocities.com/oozsat/indice.htm" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/oozsat/indice.htm</A> <P>Grtz. Kees.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pw:<BR><B>Is er nog iemand met een werkende hex en bin file voor pw/cinedome wildschut@wish.net</B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Is hier naar toe verzonden ,maar niet goed bevonden denk ik. <BR>(Ik heb hem al naar je verstuurd.)<P>Jammer dat je dan niets meer hoort waarom onder andere.<P>Het lijkt wel of dit de nieuwe opzet is ???<BR>Is sat for all nog wel de juiste naam ?<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 juli 2000 Geplaatst: 11 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by JWW:<BR><B> Citaat: Originally posted by pw:<BR>Is er nog iemand met een werkende hex en bin file voor pw/cinedome wildschut@wish.net</B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Is hier naar toe verzonden ,maar niet goed bevonden denk ik. <BR>(Ik heb hem al naar je verstuurd.)<P>Jammer dat je dan niets meer hoort waarom onder andere.<P>Het lijkt wel of dit de nieuwe opzet is ???<BR>Is sat for all nog wel de juiste naam ?<P> <BR>Ik weet niet waarom je dit allemaal schrijft, maar ik heb het e-mailtje net binnen gekregen, en nog geen tijd gehad om de file te proberen.<BR>Gisteren heb ik hulp gehad van kees, en ik moet zeggen dat alles weer prima werkt.<BR>Maar hierbij in ieder geval hartelijk bedankt, ik ga het meteen proberen, en laat je wat horen.<BR>Groeten P<P>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ik geloof dat ik te snel was met een boze reactie.<BR>Maar goed een ieder die wat kan zien,<BR>komt hoop ik snel op het idee om zelf te knutselen.<BR>Zodat deze andere ook weer blij kan maken.<BR>Ik doe ieder geval mijn best.<P>Nu die seca nog , maar dat luk me ook binnenkort wel zelf.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten