satboy Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 hoi een begginersvraag ik wil weten of je met een magic loader ook een universel cam kan voorzien met nieuweren software.........
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 neen dat gaat niet... de universal was wel de basis voor een MM en alle andere soortgelijke cloons of niet cloons (what is in a name) de jongens van ucas italie hebben ontdekt bij het ontwikkelen van een update dat hun cammet'je heel veel meer kan... die techniek hebben ze verkocht en liggen nu zelf te ruften aan een caraibisch strand.... de universal kon je destijds aan ucas toezenden met een bundel geld om hem extern/hardwarematig te laten updaten dat doen ze allang niet meer. een poging om via de mm loader iets erin te pompen kan fataal zijn voor je universal cam... niet officieel gepatched door ucas, kun je die cam net zo goed in het museeum zetten. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 dus in principe kan ik er niks meer ik heb nu penta 1.05 ik denk dan dat er geen problemen zijn voor in de toekomst
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 HOHOHO,,, wacht effe je hebt op deze universal een versie 1.05 PENTA??? dan is die al verbouwd...????????? staat hij bij lefdata op de site,,, en heb je een loader van die universal? dat veranderd de zaak.. reply Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 nee ik heb geen loader ervan ik weet niet welke ik loader ik nodig heb
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 en mijn cam staat niet bij lefdata.op de cam vanmijn staat een wereldbol en de tekst pcmcia universal programmable developer card op en de website die erachter staat bestaat niet meer www.pmcia.org
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 kijk effe bij de "links" bovenaan de sat4all pagina CI cam upgrade site -rechts boven daar vindt je vier ci's als universal betiteld met een speciale loader eronder weergegeven. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 oops te laat... berichten kruisen elkaar Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Ja hoor hij staat ere wel bij,,, de global cam met aardbolletje en al copie van de MM kunt zoals het daar staat de MM software gebruiken... DAT is geen universal. cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 kan je mijn misschien helpen ik weet niet wat ik moet doen
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 nee dat is het niet op mijn cam is een anderen sticker erop of wil dat niks zeggen
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 ik ben niet de speciolisto voor MM... ga naar het submenu cams en ci's daar lees je al heel veel erover en kunt er ook specifieke vragen stellen... in ieder geval weet ik wel dat je niks boven de 1.09 moet laden.... cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
satboy Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Geplaatst: 24 april 2003 nee dat is het niet op mijn cam zit een andere sticker of maakt dat niet uit
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 ja nu maak je het erg moeilijk... we kunnen niet het stickertje zien... wat staat er allemaal op (alles)? Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen