Richard Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Dag allemaal, Ik werk al een tijdje tevreden met ProgDVB, maar sinds het installeren van Windows-XP krijg ik bij Fullscreen over de rechterhelft van het beeld stoor-stippen te zien. Ik heb XP ge-installeerd op een aparte NTSF-schijf. Ik heb ProgDVB ook via XP opnieuw ge-installeerd. Iemand enig idee wat er loos is? Bye-bye, Richard Binnenkort weer een schotel.
Richard Geplaatst: 1 mei 2003 Auteur Geplaatst: 1 mei 2003 Het slechte beeld bij gebruik van ProgDVB + XP lijkt dus aan DirectX9 te liggen. XP opnieuw geinstalleerd, maar dan ZONDER upgrade naar DX9 en nu doet het beeld het weer prima! Groeten! Binnenkort weer een schotel.
rebootje Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Dat schijnt aan Mediaplayer 9 te liggen. Daar is een reg-patch voor. Ik wil hem wel mailen als je wil. rebootje
Richard Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Geplaatst: 2 mei 2003 Nee, dankjewel. Het is nu opgelost. Bovendien dacht ik dat Mediaplayer9 niet een onderdeel uitmaakt van DirectX9. Richard Binnenkort weer een schotel.
jakob2002 Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 stuur maar aan mij. ik heb het nog niet geprobeerd maar mag graag stoeien daarmee vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen