Gast Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 Deze vraag zal ooit al wel eens gesteld zijn. Sommige kenissen van mij willen wel een ontvanger aanschaffen maar dan gaan ze mij vragen hoe kan het nu dat jij naar een Seca kanaal kunt kijken terwijl je kast Irdeto is.Ehh ik zeg natuurlijk dat het komt omdat die gepatcht is of dat ik met een MModule kijk. Nu was eigenlijk de vraag waarom wel Seca kunnen kijken met een 6-1 en niet alleen maar seca kunnen kijken met de juiste codes op een Silver/gold of funkaart in een embedded Irdeto kast. Hopenlijk kunnen jullie mij helpen met een link of een stukje uitleg zodat ik het zelf ook snap.
Puch Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 Je zegt het zelf, het is een irdeto ontvanger. Die kunnen enkel irdeto lezen en coderen. Precies hetzelfde als dat een ontvanger met een embedded seca cam geen irdeto kan lezen. Door een ontvanger te patchen verander je de software zodat hij wel andere coderingen kan lezen zoals seca, viaccess, enz... Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Bigfoot Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 Citaat: . Nu was eigenlijk de vraag waarom wel Seca kunnen kijken met een 6-1 en niet alleen maar seca kunnen kijken met de juiste codes op een Silver/gold of funkaart in een embedded Irdeto kast. In een gepatchte embedded Irdeto kast bedoel je? Zoja, voor een gepatche kast heb je speciaal geschreven files nodig. Zonee, omdat ie gepatched moet worden om SECA erop te kunnen toveren.
Gast Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 Dat kan, zie humax5400, nokia 9500 etc. dat zijn allemaal IRDETO ontvangers waarvan de software/hardware later is aangepast, hierdoor is het mogelijk naar meerdere systemen te kijken. Meld ook het merk/type van de ontvanger zodat het antwoord nog duidelijker is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen