Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

telepiu op zwart, en auto update werkt ook al niet, iemand de key's ???<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt, maar staat ook niks bij dat werkt, bij mij.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

In de Downloadzone staat Camorra 2107<BR>Deze werkt met BeaconChannels en werkt ook samen met D+ en Nova.<P>Greetz John.<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by harry:<BR><B><A HREF="http://www.geocities.com/keypage1/pk.html" TARGET=_blank>Hier</A> dan?</B><HR></BLOCKQUOTE><P>krijg telepiu niet aan de gang hoor, werkt hij bij jou wel ?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het draait weer allemaal, voor zolang het duurt bedankt allemaal.<P><BR>Johan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

He guppie ,<P>vertel mij eens hoe jij dat gedaan heb , <BR>want ik heb nog steeds geen beeld op irdeto <BR>op telepui<P>see u :-)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk eens op de download pagina, staat een file van 22-7 waar guppie bij staat, daar werkt telepiu mee, alleen even key 08 voor stream aanpassen, die heeft weer gewisseld.<P>------------------<BR>Greetings: Johan :D<P>guppie!@chello.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.