Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

waar vind ik nieuwe settings (met bijgewerkte premiere en vh1 frequenties) voor firmware 9.6. Of kan ik de tpt en tcs makkelijk zelf aanpassen. Zo ja met welk programma

Geplaatst:

Ja je kunt de TCS/TPT uit de nieuwste settings halen die gebruikt worden voor de Servihard fimrware. Je moet die dan met FlashCvt weer terug in de flash512k.bin zetten van je eigen ontvanger. Waar je wel op dient te letten is dat de symbolrates en de fecs verwisselt moeten worden. Hiervoor is er nu een speciaal vinkje aan/uit te schakelen in FlashCvt 2.0 (dit knopje was vroeger ontwikkeld al voor de Dynamite firmware op Pioneer). Anders heb je straks wel alle zenders erin, maar heen ontvangst. Ook moet je opletten dat de TCS wordt teruggebracht naar 999 kanalen. Dit doet FlashCvt inmiddels ook al automatisch, natuurlijk ben je de eventuele kanalen boven de 999 kwijt.

FlashCvt is ALWEER het toverprogramma voor settings te converteren. Ik maak hiermee ALLE settings, voor Strong Pioneer Asscom en Philips.

Je kunt met dit programma zelfs serieel communiceren met de ontvanger, en de lijsten dus uitlezen en terugschrijven. Ook kun je met deze mogelijkheid de complete nieuwe firmware schrijven, dus programma's als Lookerflash Declink Bonnysecaboxser en Serial zijn allemaal overbodig geworden! Het wordt eens tijd dat ik mijn site hierop eens ga aanpassen bedenk ik me nu...

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen