Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo beste mede satters..<P>Vraag is of bij jullie Stream en D+ d.m.v. Voyager ook niet meer werken?<BR>Heb de update keyfile van 21 jul.dus zou je mogen verwachten dat het werkt.<BR>En heb verder nog nix kunnen lezen over nieuwe key's of iets in die geest.<P>Bedankt voor het lezen!<BR>VrGr.<BR>Mars<P>------------------<BR>

Geplaatst:

vertel mij eens heb je ook geen cnbc en c+ nero meer <BR>ik heb deze op de telepui staan maar deze werken bij mij niet meer <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Boehoe..! met de nieuwe keyfile (22/07) werken ze dus nog steeds niet jammergenoeg.<BR>En dan heb ik het over Stream en D+....<P>Volgende keer beter.<P>Groet.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

indien je file te dik wordt moet je deze een beetje uitdunnen Alle overbodige files heb ik weggemaakt en hij werkt weer prima<P>------------------<BR>groeten Luca

Geplaatst:

Hallo beste mensen.<P>Zeg Luca ik neem aan dat je bedoeld dat ik b.v. de D2mac files en de Seca files wis als ik die niet gebruik?<P>Groet aan allen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

zeg jonny zou je mij ook even die key even kunnen mailen want ik heb nog steeds geen beeld<BR>op irdeto op de telepui<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.