Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik gebruik steeds de laatste hex en bin files<BR>(yoakam) maar ik krijg enkel Canal+ ned boeket. Geen hotbird (ooit 1x lukte het eventjes) inmiddels mijn Irdeto Cam geupgrade<BR>naar 4.6 . Nu ontvang ik ook premiere en aanhang. Maar geen D+ geen stream<BR>ik weet het het meer.<BR>App. Echostar AD3000 IP en Irdeto CAM<BR>(en SECA CAM) en gebruik goldwafers en<BR>ook PIC/Eprom kaartjes.<P>Wie het weet mag het zeggen, <P>Alvast mijn grote dank voor de gouden TIP <P>Groeten Arnold<BR>blmulder@euronet.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dat komt omdat in de file die je gebruikt alle providers zijn opgenomen en dan heb je een datum conflict je zal een van de providers moeten verwijderen of nova /telepui <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Arnold , je hebt post.......<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Hoi<P>denk dat het in je "post" al wel uitgelegd zal zijn, maar ik vermoed dat je het txt bestand niet gelezen hebt, of er was geen. Die Irdeto's hebben soms (guppy & company) BEACON channels, en die zorgen ervoor dat het "date" conflict uit de boze is.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Ze werken hier als een zonnetje, en een paar keer zappen, wil ook wel eens helpen, als ze niet meteen inspringen.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.