Ga naar inhoud


hoe kan ik handmatig settings aanpassen


Gast

Aanbevolen berichten

kan ik met de afstandbediening settings aanpassen ? ik gebruik 1.42 in een 6072 met amd-processor. ik kan dus niet met declink de kanalenlijst aanpassen. ik ben nu bv. tiji kwijt, als ik bij lyngsat de settings opzoek, dan staan deze al in mijn ontvanger. waar kan ik de laatste settings vinden ? hoe kan ik die met mijn afstandbediening in de ontvanger zetten en opslaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


FlashCvt is inderdaad het beste programma voor het uitlezen en terugschrijven van de settings (de Flash512k.bin dus).

Als je de settings wilt aanpassen, verschuiven en knippen/plakken wilt toepassen, kun je ook nog gebruik maken van de beste editor op dit gebied. De Nederlandse versie van MediasatStudioEditor 2.11, te vinden op de MCEdit pagina . Hiermee kun je de Flash512k.bin die je met FlashCvt hebt uitgelezen eenvoudig openen en aanpassen. Daarna kun je hem met FlashCvt weer terugschrijven naar de ontvanger.

 

Succes,

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

fantastisch, bedankt voor de hulp. nou moet ik alleen nog een link hebben naar een pagina met de laatste settings en dan ben ik helemaal geholpen. wie pm't em even ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...