Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Waar is ons zusterboard gebleven<BR>No Sattelite Fun meer bij EZ-boards???<P>Digidirk
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Ez-board heeft waarschijnlijk een mailtje van C+ gehad.<BR>Onbegrijpelijk dat EZ-board daar op in gaat.<BR>Maar we zijn druk bezig.<BR>Houdt deze link in de gaten:<BR><A HREF="http://www.satellitefun.com" TARGET=_blank>www.satellitefun.com</A>
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 schrijf in u eigen belang geen urls meer op want ik denk dat c* d*git**l n*d*rl*nd meeleest aangezien ze mijn site hebben gevonden.
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Is de optie om bv.in Rusland een server te nemen niet iets ?Doet bv. Fosie ook.denk aan fosie.da.ru of is dit ook te achterhalen?Het is maar een idee.
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Zal dat dan ook niet een kwestie van tijd zijn dat alles daar ook verdwijnt?
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Da.Ru. is gewoon een doorschakeldienst die je kan gebruiken voor je eigen server die je bijv. via de kabel 24 uur per dag online hebt.<P>------------------<BR><I><B>Webmaster Satnerds</I></B>
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Is het geen optie om inderdaad in Rusland een server te vinden? Of in een ander Oost-Europees land?<P>@Teebee,<BR>Je hebt mail...<P>LDP
pet123 Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Als alles wat betreft kaarten bij de satfun board wordt verwijdert dan hou je nog steeds een leuk board over.
Bocky Wocky Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Bij UPC mag je dan misschien geen webserver draaien, maar bij Mxstream (ADSL)wel.<BR>Ik heb mij dus zonet maar eens aangemeld.<BR>Via HccNet 92.50 per mnd + 325,= voor een doe het zelf pakketje.<BR>We laten ons NIET kisten !!<P>B.W. <P>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 13-01-2001).]<p>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 14-01-2001).] There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Honey!!! We're back!!!!!!!!!!<BR><A HREF="http://www.satellitefun.com" TARGET=_blank>www.satellitefun.com</A>
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 We zijn bezig met een permanent plekje.<BR>Prohosting is slechts een tijdelijke oplossing.<BR>We wilden gewoon weer snel up zijn.
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Teebee, valt samen praten over een bepaald onderwerp dat een bedrijf niet bevalt dan ook al onder illegaal? Ik dacht dat onze (grond)wet vrijheid van spreken, denken, meninguiting en zo garandeert. Geldt dat niet voor satelliet of is dat soms deelname aan een misdadige organisatie. Als er geen files staan lijkt dat me wel heel stug.<BR>Maar ik kan me vergissen natuurlijk.<BR>Hebben DVD en Software Hackers het toch maar een stuk makkelijker, ook op het net. Je ziet ze steeds weer terug.
Johnnny1 Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 Natuurlijk Paperclip, aleen zal je je Kabelabo zo kwijt zijn aangezien je geen webserver en of ftpserver mag draaien bij onze upc vrienden.....<P>tenzij je lef hebt naatuurlijk.<P>Cu, John.<P> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 gelukkig zijn ze weer tijdelijk terug jammer dat het meeste verloren is gegaan daarom heb ik het motto download wat je ziet want morgen kan het weg zijn dat zie je nu maar weer je kunt het makkelijker zelf wissen als dat je het niet meer kunt vinden<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 14-01-2001).]
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Ik weet niet of dat oost europa verhaal opgaatmet het opzetten van een server. Kijk maar naar onze vrienden uit Polen<BR><A HREF="http://sat-digital-tv.provider.pl/starte.htm" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.pl/starte.htm</A><BR>Het kan zijn dat het tijdelijk is.<P>Is het niet mogelijk iets op te zetten m.b.h. ICQ ??<BR>
Aanbevolen berichten