Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een files gedownload voor irdeto van sat4all van guppie4-8 maar hoe dan ook alles werkt behalve de Cinedoms van Premiere...<BR>Wie kan mij aan daar helpen en de goeie files naar mij toezenden....<BR>Oftewel een Autoupdate voor irdeto files voor wafercard die gewoon werkt ook voor alle pakketten aub .....<P>Help Help......<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi Minnaar,<P>je moet deze files eens proberen.<BR>Die ik je per mail gestuurd heb.<BR>Bij de Nokia die ik heb werken ze goed.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Op de nokia9500, heb ik in iedergeval perfect beeld op de Cinedom's... met de files van guppie....<P>Welke ontvanger heb jij Minnaar<P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Bij mij willen de Cinedom kanalen ook niet zichtbaar worden, dit bij een CI 4.6SE. Wanneer dezelfde Piccard in een Nokia 9500 gestopt word dan is er wel beeld bij de Cinedoms. (voorzien van een All-Cam)<BR>Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is ?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb geen all-cam ,maar guppie files zijn<BR>goed hoor.<BR>remco<P>------------------<BR>CONTROLE THE FUTURE

Geplaatst:

<BR>kijk dat vind ik nu ook de files van Guppie werken prima, bij mij ook smile.gifsmile.gif<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by REPORTER:<BR><B>ik heb geen all-cam ,maar guppie files zijn<BR>goed hoor.<BR>remco<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Geplaatst:

Hallo jongens,...<P>Ik heb het weer geprobeerd maar de resultaat blijft het gewoon dezelfde dus geen Cinedoms van Premiere weer....<BR>Ik heb zelf een Echostar300 met een irdeto free commoninterface kaart....<BR>Als ik gewoon via de commoninterface doet dan doe het wel asl ik het uitschakeld dan doen alleen de Premiere maar geen cinedoms...<BR>En de andere kanalen werken gewoon perfect daar zijn geen problemen...<BR>Maar als nog vraag ik hoe kan ik dit oplossen oftewel wie heb een file die wel werkt aub......<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou jongens ik heb ieder geval een mailtje ontvangen waar de filetjes toegestuurd was ..<BR>Ik heb ze werkelijk zitten testen maar de resultaat is gewoon 0%.....<BR>Hij liet ook geen Nova en Stream zien....<BR>Maar ja ik heb ieder geval de files van guppie weer opgezet van 4-8 en die werken gewoon weer maar geen Premiere en Cindedoms...<BR>Ik had een andere vraag de vraag is zoals je zie heb ik een Irdeto Freecam waar ik zonder kaart gewoon premiere Cindedoms en Canal+ kan ontvangen zonder moeite...<BR>Maar kan ik dan ook de key aan geven van stream en Nova paketten....<BR>Waar kan ik de keys ergens vnadaan halen en wie kan mij wijs maken hoe ik dat moet invoeren...<BR>Want eerlijk gezegd hier heb ik geen kaas van gegeten...<BR>Wie kan mij daar aan helpen waar ik ieder geval de keys vandaar kan helen en hoe ik ze moeten invoeren...<BR>Ik zie dit misschien als een oplossing...<BR>Ja zaols je zie werkt gewoon de files van Guppie wel maar geen Premiere Cinedoms...<BR>Wie o wie kan mij helpen daar voor...<BR>Voor de oplossing voor Irdteo Freecam common interface hoe ik het moet invoeren....<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Gerard:<BR><B>Bij mij willen de Cinedom kanalen ook niet zichtbaar worden, dit bij een CI 4.6SE. Wanneer dezelfde Piccard in een Nokia 9500 gestopt word dan is er wel beeld bij de Cinedoms. (voorzien van een All-Cam)<BR>Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is ?<P>Bij mij destijds hetzelfde probleem met de Humax F1 VACI (Piccard) , bleek uiteindelijk aan de software van de receiver te liggen, na een Update van de Humax ook Cinedom (voorheen zwart) prima beeld. <P>mvg <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

De files van 04-08 Guppie werken hier perfect op mediamaster 9500<BR>Gr,<BR>Sat2000<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik weet de file van guppie werkt prima maar de de cinedoms en Premiere wil gewoon niet werken met en Irdeto free common interface...<BR>Maar ze werken wel op een Nokia 9500 oftewel anders waar ieder geval een overflowsoftware staat die heb ik ook getest bij mijn collega en hij doet het gewoon maar alleen met irdeto free common interface wil het gewoon niet werken...????????<BR>Ik weet het gewoon niet meer...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

het beschrijven van de kaart werkt bij mij helemaal niet.<BR>Ik gebruik guppie 10-8,loader.hex gaat prima als ik hierna met winphoenix gebruik om de bin file te laden, gaat de reset goed maar bij identificatie kaart krijg ik steeds een foutmelding. Ook het proberen van een andere loader of boot.hex helpen niet.<BR>Wie weet raad of heeft advies<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Irdeto key's wil zeggen postings als:<P>Canal+ key 02 bla bla bla<P>Voor jullie berichten hebben we een appart forum!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.