Ga naar inhoud


Welke module voor een Echostar 7000?


Monterey

Aanbevolen berichten


Het ligt eraan wat je wil gaan doen met je 7000..

aston werkt goed met de 7000 en een axas magic cam werkt ook lekker.... als je wil gaan hobbyen met niet originele kaartjes is de magic het leukst.. een irdeto eurocam werkt ook als allcam in de 7000 maar deze doet geen seca2 met een originele kaart.

 

de 7000 werkt naar mijn mening beter dan de topfield en zeker nu want dat gedoe met seca 2 kan toppie niet aan, plus natuurlijk het warmlopen van het geheel...

 

Heb zelf ook een 7000 en werkt naar mijn mening het best... alleen je hebt maar 1 tuner in plaats van 2 zoals toppie..

 

Greetz quickstudent

Link naar reactie
Delen op andere sites

@allen, vandaag de DVR-7000 aangeschaft en met een wanzinnig scherp gestoken beeld en featuring! Deed de MM module erin (V1.02) en zonder blikken of blozen een Fun6 en de ontvanger reageerde ogenblikkelijk. De Aston 1.05 geeft ook geen problemen en eigenlijk kan ik alleen maar zeggen:"Die jongens uit Almelo doen goede dingen". Ik denk zeker dat de software nog veel gaat veranderen! Jammer is enkel het bijgeluid van de harddisk, bij een Xtreme is deze niet te horen. Is het merk HD hiervoor bepalend en wie weet wat voor type in de ontvanger zit?

 

Monterey

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...