Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 kan iemand mij vertellen wat ik met orginele multi choice kaarten kan doen <P>laat het eens weten ik heb er hier een aantal liggen <P>kunnen deze ook omgeprogd worden ofzo ????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 volgens mij kan je er niets mee <BR>of toch wel ....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 augustus 2000 Geplaatst: 8 augustus 2000 Je kan er een andere serial inzetten, en gebruiken..<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 bedankt TEE BEE maar dat bedoelde ik eigelijk niet echt hoor <BR>wat ik bedoelde maar dan niet echt direkt <BR>kan ik hem het zelfde gebruiken als een goldwaffer<BR>sorry dat ik mijn vraag verkeerd stelde<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 bedankt TEE BEE maar dat bedoelde ik eigelijk niet echt hoor <BR>wat ik bedoelde maar dan niet echt direkt <BR>kan ik hem het zelfde gebruiken als een goldwaffer<BR>sorry dat ik mijn vraag verkeerd stelde<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Je kunt er ca**al + en pre**re opzetten, wel op 6 Mhz.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Johnnny1 Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 en wat dacht je van hellas of stream of sct of D+.. Kan je allemaal voor elkaar krijgen -))<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten