Ga naar inhoud

kan iemand mij vertellen wat ik met orginele multi choice kaarten kan doen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen wat ik met orginele multi choice kaarten kan doen <P>laat het eens weten ik heb er hier een aantal liggen <P>kunnen deze ook omgeprogd worden ofzo ????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

volgens mij kan je er niets mee <BR>of toch wel ....<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je kan er een andere serial inzetten, en gebruiken..<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

bedankt TEE BEE maar dat bedoelde ik eigelijk niet echt hoor <BR>wat ik bedoelde maar dan niet echt direkt <BR>kan ik hem het zelfde gebruiken als een goldwaffer<BR>sorry dat ik mijn vraag verkeerd stelde<P> <P>------------------<BR>

Geplaatst:

bedankt TEE BEE maar dat bedoelde ik eigelijk niet echt hoor <BR>wat ik bedoelde maar dan niet echt direkt <BR>kan ik hem het zelfde gebruiken als een goldwaffer<BR>sorry dat ik mijn vraag verkeerd stelde<P> <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je kunt er ca**al + en pre**re opzetten, wel op 6 Mhz.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Geplaatst:

en wat dacht je van hellas of stream of sct of D+.. Kan je allemaal voor elkaar krijgen -))<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.