Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 wat kan ik op de astra en hotbird kijken op een standaard irdeto kaart.<BR>en wat kan ik er maximaal uithalen en dan de <BR>vraag met wat en hoe.<BR>dus een standaard c+ kaart.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Free to air kanalen, kun je zien, en alles waar je voor betaald, voor het leuke gedeelte, kun je beter de faq's etc. doorlezen.<P><P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 ja dat had ik al gedaan guppie maar wat kan er nog met een originele kaart ??????????<P>e-mail <BR>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 De naam zegt het al, orginele kaart.<BR>Zolang je die orgineel houd, kun je er niet anders mee zien dan wat er in je contract staat. Alleen de ned. kanalen op Astra en C+1 en 2 als je betaald.<P>J<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 laat ik het dan anders formuleren<BR>wat kan ik doen aan een originel c+ kaart<BR>om deze voor andere zenders geschikt te maken<P>lijkt me simpel om dit te begrijpen toch<P>tvnow@planet.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 even de boel goed bekijken????<BR>kom je er vanzelf????<BR>remco<P>------------------<BR>CONTROLE THE FUTURE
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Heb je een kaartprogrammer ?, dat is een belangrijk begin, en voor de rest, leest dit board eens goed door en de faq's, dan wordt je al snel het een en ander duidelijk, het is een stuk makkelijker als je denkt.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie
Aanbevolen berichten