Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 hi,<P>Ik heb gisteren een kaart weer tot leven kunnen krijgen<BR>nu kijk ik naar c+ en df1 pakketen<BR>Alleen ik kan niet alles zien<BR>o.a. cindom 3 of 4 etc.. maar dus enkele<BR>en nu vraag ik mij de zenders die op 23 zitten hebben deze de zelfde keys<BR>ik bedoel ken ik ze met de pakket die ik op 19,2 heb ookmee kijken <BR>weet dat het in het verleden dit wel kon<BR>maar gisteren kon ik niets meer zien<BR>wel op 19,2 maar niet op 23<BR>En op 19,2 mis ik enkele<BR>iemand een oplossign en het is een mosc-kaart<BR>geen pic of wafer..<BR>dus gaarne een *.crd bestand als je dit voor mij hebt.<BR>alvast bedankt voor je lees tijd.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 bij de downloadsectie staat een prima file.<BR>bij irdeto afdeling natuurlijk??<BR>grt REPORTER<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 Ja, maar deze zijn voor de pic en wafer cards<BR>Wat ik zoek is voor de orginale kaartjes<BR>de zo gezegde 6mhz kaartjes<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 probeer het eens in 'Ik wil ook zo'n crd'tje' en zet het forumdisplay op 'show all messages'<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Aanbevolen berichten