julien132 Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 waar vind ik het proggie om bestanden die aan het downloaden, zijn te bekijken ze hebben wel extentie .dat mvg
slider Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 pluk winimage van het net, en open de dat bestanden hiermee kun je alleen de bestanden mee openenen die gedownload zijn,dus niet tijdens het downloaden,succes beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
julien132 Geplaatst: 27 april 2003 Auteur Geplaatst: 27 april 2003 thx,maar ik bedoelde wel kunnen kijken als men het bestand aan het downloaden is naar het schijnt bestaat er zo en program mvg
Gorilla King Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Volgens mij bedoel je avipreview. Ik doe altijd als ik wil weten wat ik aan het dl-en ben (Kazaa) eerst even met datview kijken welk nummer de dat-file heeft en die zoek ik dan op mijn hd op. Met avipreview kan ik deze dat-file dan direct bekijken. ff googelen dus. cheers Gorilla King
boes80 Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Als je kazaa lite ++ download zit daar automatisch avi previeuw bij.
Gast Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Je kan je je dat files onzetten met "dat view" naar mpg moest je dat misschien handiger vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen