Philips Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 Instellingen mogelijk vergeten wie denkt even mee? Ik doe de volgende stappen: 1) MasteraIII zet ik op 1 met paarse funkaart erin 2) Met Multicam Editor 3.3 data ophalen 3) dan naar Phoenix tab 4) instelling op 3-data (van 0 to 2) zetten 5) Schrijf naar Eeprom aanklikken En na schrijven beeld. (zijn de stappen correct??) Ging altijd goed maar nu lukt het niet en blijft het beeld zwart. Ik heb nog een funkaart en die werkt momenteel wel. Dus ligt niet aan de ontvanger. Ik heb met ***geen-reclame*** 1.87 ook een poging gedaan en mogelijk is de funkaart ontregeld. Wat te doen als dit zo is. Wel heb ik erase gebruikt dus hij zou leeg moeten zijn. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 Goede avond is het misschien niet zo dat je hem in mode 4 moet zetten in plaats van 1
Philips Geplaatst: 26 april 2003 Auteur Geplaatst: 26 april 2003 Hoi kjm Bedankt voor je reactie. Nee alleen 0 en 1 zijn voor Phoenix te gebruiken. Inmiddels is het toch gelukt dus de stappen zijn correct. Onduidelijk blijft waarom maar het lijkt me niet zinnig dit nog verder uit te diepen. Deze topic kan worden afgesloten. Gr. Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen