Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 ik heb geen beeld meer zijn er al keys gevonden soms<BR>het is wel erg l.lig om nu geen beeld meer te hebben <BR>zelfs op een abo kaart geen beeld ligt de transponder er uit ofzo <BR>betaal je netjes abonements geld en gooien ze je er als nog uit wat is dat daar .......<P>heeft er iemand al beeld op een goldwaffer..?????????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 waar heb je geen beeld meer ?.<BR>tv wel aan staan ?.<BR>bij mij werkt alles prima<P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 nee Guppie<BR>TV staat aan maar alles is zwart<BR>hotbird heb ik wel beeld maar geen <BR>1 , 2 , 3 , rtl 4 , rtl 5<BR>enz<BR>misschien zijn mijn keys verandert <BR>ik weet het niet meer <BR>vreemde is ook dat zowel mijn broer in spanje geen beeld meer heeft<BR>ik heb dus 5 nokias mm9500 dvb 2000 en dus alles op goldwaffer draaien maar alles is uit geen beeld meer <BR>wat nu ???????<BR>ik ben al aan het zoeken geweest en diverse keys geprobeerd maar geen werken meer <BR>geef eens een idee wat ik nu nog kan doen .. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 heb iemand een nieuwe date voor mij dan <BR>of kan iemand mij misschien een nieuwe file ( hex - bin )<BR>naar me toe sturen voor astra & hotbird<P>ik weet het ff niet meer ..<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 september 2000 Geplaatst: 4 september 2000 HEB WEER BEELD ...<P>heb diverse keys door elkaar heen gesleuteld <BR>en heb weer beeld ..<P> !!!! TOPIC GESLOTEN !!!!<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten