Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen waarom de keys van Guppie 18-9 op mijn NOKIA 9500 niet werken? Ik zie onderaan alleen dat het gescrambled is. Moet ik mijn blokker uitzetten? Mijn CImonitor aan? Mijn NOKIA heb ik meerdere malen gereboot, ook 1 minuut wachten heeft niet geholpen.<P>------------------<BR>

• 3 weken later...

Geplaatst:

Kun je mij vertellen waar de files van Guppie te vinden zijn .<P>Alvast bedankt confused.gif<P>------------------<BR>ww

Geplaatst:

Wat dacht je van de Sat4all Download Zone<P>Daar staat altijd de laatste nieuwe Guppie Files. <P>John.<P> shocked.gifshocked.gifshocked.gif<P><BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Aan Maverick<P>Ten eerste bij Nokia 9500 moet men de Bin file als een 0-card int wegschrijven.Met Eeprom editor of IchBin7.0<BR>Ten minste als men een nederlandse all-cam heeft.<BR>Heeft men een D-box dan kan men beter C-card kiezen.<P>Werkt de file dan nog niet dan kan men eens kijken of de juiste keys er wel instaan. <BR>Als men de juiste Plainmasterkeys heeft kan men desnoods ook proberen een Autoupdate uit te voeren.<P>en bij de guppie 18-09 staan nog de oude datums bij C+ en PremiereWorld.<BR>Probeer het eens met de Guppie 30-09 files.<BR>daar moet men stream,SCT en Pink Autupdaten <BR>en bij Hellas nieuwe PMK invoegen.<BR>D+ en Hellas gaan niet samen.Dit probleem is binnenkort ook gedaan als D+ alleen nog SECA gaat uitzenden waarschijnlijk vanaf volgende maand.<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.