Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Kan pas opgenomen *.ts bestanden niet converteren naar mpeg, krijg continu de melding dat er een fout is opgetreden in pvastumenta echter de oude bestanden kan ik wel omzetten.Is er een programma om de *.ts bestanden te onderzoeken op fouten en eventueel te corrigeren ?
mojo-jojo Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 kijk hier maar eens even kijk hier Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Deze oplossing werkt niet, namelijk de *.ts bestanden zijn waarschijnlijk corrupt audio/video signaal loopt neit de hele tijd gelijk. Echter met windows mediaspeler zijn de bestanden wel te zien en te beluisteren. Iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Gast Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Met PVA heb ik ook al vele uren verkl**t en altijd Illegal stream, ook na hernoemen. Zo krijg ik het wel werkend: DSjar 0.61k gebruiken (je moet dan wel Java installeren)elk .ts en 0** bestand apart. Daarna met MPEGVCR editen (om er weer een film van te maken en begin en eind netjes te maken) daarna kan je met Movie factory2 op je HD een DVD film laten maken (duurt 4 uur of meer) daarna met DVD2one het passend maken voor een een DVD +/- r/rw (al deze progjes zijn hier en daar te vinden!!!) Succes Paul ps. misschien moet dit ook op de dreamboxsite geplaatst worden?
Philips Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Hallo, ik heb goede ervaringen met Xmuxer... eerst de 2 om meer files onder dos aan elkaar knopen. En dan loslaten op XMuxer... en deze zijn binnen 10 min. klaar. Xmuxer Gr Phill ps. alleen stukken eruit halen is nog niet gelukt met Adobe Premiere Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Gebruik je xmuxer dan om de .ts files om te zetten naar Mpeg? Zoals ik het lees is het een alleen een muxer of demuxer maar geen convertor en heb je dus nog steeds een tool als DSjar of PVA nodig.
Philips Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Hoi x_paulus, JA, ik gebruik je xmuxer dan om de .ts files om te zetten naar Mpeg. en hierna heb ik niet meer nodig want ik heb gewoon een mpeg file. En dit werkt perfect.. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 29 april 2003 Geplaatst: 29 april 2003 Hallo Philips, Na jou tip ben ik het gaan proberen en ik moet zeggen........fantastisch, snel en goed! Geen problemen met illegastream e.d. Dus ook mijn advies is nu: Files overhalen naar je PC en dan met xmumer de ts file en de 0?? files remuxen. Ik voeg de bestanden expres niet voor het remuxen samen omdat als je nog wil editten je hele grote bestanden krijgt (langzaam) Daarna kan je er meedoen wat je wilt. voorbeeld, heb gisteren de mummy opgenomen, in 15 min naar mijn pc de 4 ts files in 8 min geremuxed, de reclames er uitgesloopt en samengevoegd in mpgvcr en opgeslagen 3 min en klaar om te bakken in moviefactorie Even een tip als je mpegvcr gebruikt neem dam versie 3.13 in 3.14 heb ik wat problemen. Paul
Philips Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Hoi x_paulus, hoe kan ik aan mpegvcr komen ?? ik wil ook stukken eruit knippen en weet niet hoe dit moet. En bak jij hierna een DVD van? Gr Phill >de reclames er uitgesloopt en samengevoegd in mpgvcr en opgeslagen 3 min en >klaar om te bakken in moviefactorie >Even een tip als je mpegvcr gebruikt neem dam versie 3.13 in 3.14 heb ik wat >problemen. Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 X_paulus Ik heb jullie conversatie gelezen en ik ben ook zeer geintreseerd in deze software. Het je een tip waar ik dit kan downloaden.
Philips Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Die staat in een van deze onderwerpen: zie Xmuxer Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Philips Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Hoi x_paulus "Check je hotmail, Philips" heb ik gedaan maar gen mail van je! probeer er nog eens. gr. Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Je mail werkt niet dus hier wat links, dan kunnen anderen het ook downloaden. http://www.dvd2one.com/ (dvd2one) http://www.womble.com/purchase.htm (mpegvcr) Voor de gene die het niet willen aanschaffen kijk op: http://astalavista.box.sk/ (C*****)
rai Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 De serials is geen probleem, maar de software is nergens te krijgen. Want de software by womble is niet te downloaden zonder een download key. Dus weet iemand waar hij wel te downloaden is, zodat je ook wat hebt aan de serials van die andere site?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen