Ga naar inhoud


Micronik help!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een micronik 1200 met software versie 1.33. Als ik de ontvanger uitzet komt UPDATE in het display. Dit blijft gewoon staan totdat ik de ontvanger uit/aan zet. In het menu installatie onder update staat firmware aangevinkt en die kan ik niet uitvinken. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

 

Tevens heb ik moeite met het vinden van de juiste keys. Vroeger maakte force altijd files hiervoor maar die is ermee gestopt. Ik heb nu altijd 'gewone' 5in1 files in mijn funcard en dan heb ik geen xzone en discovery maar wel gewoon canal+

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Gr. Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal gesproken zie je dat UPDATE maar een paar seconden, dan checkt hij of er een nieuwere versie beschikbaar is. Je kan proberen om versie 1.32 er weer ff in te zetten, en dat via de sat 1.33 er weer in te blazen.

 

Je hebt er dus ook een allcam in zitten? De reden dat je Xzone en Discovery niet kan zien is dat de ontvanger eerst naar de IRDETO key's kijkt en daarna pas naar de SECA key's. Je zult dus in je Fun file SECA voor Irdeto moeten zetten (of C+ Irdeto gewoon verwijderen).

 

Dit onderwerp is al vaker besproken (vooral in combinatie met de Freecam) dus als je even zoekt moet alles wel duidelijk worden.

 

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...