Gast Geplaatst: 26 september 2000 Geplaatst: 26 september 2000 Hoi mensen,<P>Kan iemand mij eens een goldwafer PIC en EEPROM file toesturen voor dit kanaal.<P>Ik probeer nu reeds een hele tijd via EepromEdit enz... een beeld te krijgen, maar het wil gewoon niet lukken.<P>Mijn e-mail adres is xplore@altavista.com<P>Alvast enorm bedankt voor alle hulp !!!!<P>Frank<BR> <P>------------------<BR>
gideon Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 Kijk even in je email,ik weet niet wat je<BR>voor ontvanger heb,maar de blokker moet wel<BR>uit staan.<BR>gr.Gideon<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 6 oktober 2000 Geplaatst: 6 oktober 2000 Kan iemand mij helpen aan de PMK van deze site ??, of aan een link waar deze staat.<BR>En klopt het dat Adult-X vanaf 3 dagen geleden niet meer uitzend in Irdeto ??<P>Ergenis , ergenis <P>------------------<BR>ww
gideon Geplaatst: 7 oktober 2000 Geplaatst: 7 oktober 2000 Adult X zend niet meer in irdeto uit,Het heet nu weer xzone en er word alleen in seca uitgezonden sinds een paar avonden.<P>------------------<BR>123456789
Aanbevolen berichten